سفر کاری به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


سفر کاری به قبرس شمالی
یکی‌از دیگر از طریق‌های مسافرت به قبرس شمالی، مسافرت کاری میباشد. این مرز و بوم با نرخ بیکاری ذیل و همینطور سیاست‌های جذب سرمایه‌ای که دارااست، قادر است هم اشخاص جویای شغل را به هدفشان برساند  ویزا کاری قبرس شمالی و هم کارآفرینان را‌.

جهت دریافت روادیدِ کاری آغاز بایستی برای کمپانی‌های متعدد اپلای نمایید تا در غایت یک صاحب کار برای شما دعوتنامه‌ی کاری بفرستد. بعداز اخذ دعوتنامه می بایست با یک‌سری مدارک به سفارتخانه مراجعه کرده و جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی مبادرت فرمایید.

اقامت قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی
از رایج‌ترین نحوه‌های سپرده گذاری در قبرس شمالی ، تصویب کمپانی در آنجاست. مالامال راندمان‌ترین ناحیههای سپرده گذاری در‌این مملکت عبارتند از؛

احداث کمپانی خدماتی
احداث کمپانی عمرانی و ساخت
حوزه توریسم
ضوابط مالیاتی سهل و عدم خرابی اداری در قبرس شمالی، مراحل تصویب کمپانی را سهل وآسان کرده و سبب گردیده از او‌لین مورد‌های هر سرمایه‌گذاری باشد.

قابل ذکر میباشد که اتباع فرنگی نمی‌توانند به تنهایی شرکتی را به تصویب برسانند و به یک سهیم رخنه‌ قبرسی نیاز خواهند داشت که با شرکت کردن به نسبت ۴۹-۵۱، استارتاپ خویش را احداث نمایند. بعداز کشف کردن سهم دار خویش، بایستی نوع عمل و اسم کمپانی را گزینش نمایید. در مرحله‌ی آجل بایستی پاسپورت‌ی همگی‌ی سهامداران و مدرک حسن خلق کلیه‌ی اعضای کمپانی را ارائه دهید.

بعداز ۱ الی ۲ سال عمل میتوانید به راحتی اقامت دایم در‌این مرز و بوم را دریافت فرمائید‌. قابل ذکر میباشد در زمان این دو سال بدون چاره به حضور همیشگی در قبرس نیستید و میتوانید به طور دورکاری بیزینس خویش را رئیس نمایید.

در‌این فی مابین اشخاصی نیز وجود دارا‌هستند که سرمایه چندانی ندارند، البته صاحب و مالک تجارت خاصی بوده یا این که علم کافی در یک فن خاص را دارا‌هستند. این اشخاص نیز می‌توانند یک کمپانی تصویب کرده و نسبت به دریافت اقامت قبرس شمالی مبادرت نمایند.
برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی بایستی 50 هزار یورو در یک کدام از خزانه ها بلوکه نمایید و یک مدیریت ادله و مسئول محل کار برای کمپانی خویش انتخاب نمایید.
رئیس ادله قادر است فی مابین قبرس و کشورهای دیگر در حالا رفت و آمد باشد. ولی مسئول دفتر کار به دلایل موقعیت حقوقی نمی تواند به راحتی از مرزوبوم بیرون گردد. مگر اینکه جایگزینی برای خویش در لحاظ بگیرد.
در شرایطی‌که درخواست تصویب کمپانی در قبرس شمالی را داشته باشید می‌توانید آن را به یک نماینده قانونی مطلوب بسپارید تا طی یک یا این که دو ماه شرکتتان را با توفیق تصویب نماید.

سفر به قبرس شمالی از روش خرید ملک
خرید ملک و سپرده گذاری در کشورهای گوناگون به عنوان مثال طرز های دریافت اقامت و مسافرت میباشد.
براین اساس در صورتی‌که سرمایه قابل توجهی دارید میتوانید ضمن خرید ملک در قبرس شمالی و محافظت سرمایه خویش، نسبت به دریافت اقامت خویش نیز مبادرت فرمائید.
به دلیل آنکه املاکی که در‌این سرزمین وجود دارا‌هستند بها به صرفه و قابل قبولی دارا‌هستند.
ضمن این این املاک فرایند رو به رشدی دارا هستند و به راحتی میتوانید پول خویش را با خرید ملک درین میهن تبدیل به احسنت کرده و اقامت قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را نیز به دست بیاورید.
همینطور در صورتی‌که نمی توانید ارزش خرید ملک را به طور یکجا پرداخت فرمائید، میتوانید از موقعیت غیر نقد آن استعمال نمایید.
در اینگونه قوانینی میتوانید فقط با پرداخت 30 درصد تمام هزینه ملک، مالک آن گردیده و بقیه قسط ها را نیز به طور بلند مقطع و سوای سود پرداخت نمایید.

خرید ملک از دوستداشتنی‌ترین و ارزان‌ترین طرز‌های دریافت اقامت قبرس شمالی میباشد که وضعیت سهل و آسان و مزایای متعددی داراست. قبلا در دو نوشته ی علمی به مزایا و معایب خرید ملک در قبرس شمالی و وضعیت و مقررات آن، مفصلاً پرداختیم که توصیه می کنیم با کلیک روی هر کدام از عنا وین، نوشته‌ی علمی مربوطه رو تفحص نمایید.
کمپانی سپرده گذاری و مهاجرتی زیتون می تواند به شما برای خرید ملک در قبرس شمالی یاری دهد تا با کمترین ریسک، ملک متبوع خویش را پیدا کرده و آن را خریداری فرمایید.

بعداز ارائه مدرک تندرست جسم و جاری و عدم سو پیشینه، هیچ شرط معضل برانگیز دیگری حایل خط مش شما نخواهد شد، جز اینکه در دوران ۵ سال نباید بیش تر از ۸۰ روز از قبرس شمالی بیرون گردید.

سفر به قبرس شمالی از روش وصلت
با وصلت با یک شهروند قبرس شمالی می توانید بعد از سه سال اقامت دایم این مملکت را بگیرید و به راحتی فرزندان، والدین خویش را نیز بدین میهن ببرید. موقعیت اقامت و سفر به قبرس شمالی از روش وصلت، قضیه‌ی غامض‌ای ندارد.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: